HORNONITRIANSKE MÚZEUM V PRIEVIDZI

Získavanie finančných prostriedkov (2.)

Logo projektu Múzeá tretej generácieNa zvýšenie kvality marketingovej komunikácie a externého dialógu múzeí s návštevníkmi, médiami a partnermi a na budovanie publika jednotlivých múzeí je zameraný kurz v rámci projektu Múzeá tretej generácie, ktorého hostiteľom je v dňoch 9. a 10. mája 2011 Ponitrianske múzeum v Nitre. Marketingovej pracovníčke Eve Schniererovej a dokumentaristke Marte Rusinovej by mal poskytnúť základné nástroje a techniky získavania finančných zdrojov na realizáciu činnosti a aktivít múzejných inštitúcií.

Vzdelávacie aktivity projektu sú rozdelené do troch základných oblastí. Cyklus voľne kombinovateľných akreditovaných kurzov patrí pod oblasť Práca s verejnosťou, 2. vzdelávací modul Marketing, PR a komunikácia. Druhý tréning 1. vzdelávacej skupiny je ďalším z dvojdňových stretnutí, ktoré prebehnú v roku 2011.